24 January 2012

Bio Steen


DARI PENCIPTA KOPI SAWDA, KINI DIPERKENALKAN PRODUK BARU IAITU BIOSTEEN YANG PASTI MENGGEGAR PASARAN!!

Anda adalah dijemput untuk menyertai satu program menjana pendapatan sampingan disamping membeli produk BIOSTEEN keluaran syarikat bumiputera iaitu CORPORA CORPORATION SDN. BHD. yang terbukti khasiatnya.

Peluang ini terbuka kepada sesiapa saja yang berhasrat untuk turut sama membangunkan ekonomi masing-masing. Produk yang dihasilkan juga memberi kesan yang positif kepada pengguna. Malah ianya dikilangkan mengikut piawaian Islamic Manufacturing Practice (IMP).

Marilah bersama-sama berganding bahu dalam merealisasikan impian anda dan juga menuju ke arah kehidupan yang lebih sihat dan sejahtera.


Buah manggis mengandungi khasiat xanthon, kaya dengan super anti-oksida, juga mengandungi komponen lain seperti zat besi, serat, kalsium, vitamin C, B1 & B2, potassium, protin, cathechins, tannins, phosphorus, sodium dan niacin.

RM 79.00 SAHAJA!!!

by JAMU 1 MALAYSIA

1 comment:

illi maziah said...

syarikat kami berminat untuk mendapatkan agent yang boleh supply kan kami jus manggis dalam 200 botol. Jika berminat, sila beri sebut harga di alamat email: maziah@rila.com.my secepat mungkin.

COPYRIGHT © JAMU 1 MALAYSIA | ALL RIGHTS RESERVED