24 January 2012

Cleo D Beauty


Pada tahun 2011, kami telah mengorak langkah dan maju setapak lagi dengan mengeluarkan produk kesihatan jenamanya tersendiri iaitu CLEO D' BEAUTY. Ini adalah merupakan langkah mengembangkan lagi perniagaan kami yang selama ini menjurus kepada entiti perkhidmatan terapi kecantikan; jualan busana dan tudung, kosmetik dan produk kesihatan dan hiasan fabrik dalaman. 

CLEO D' BEAUTY adalah 100% produk dari hasil alam semulajadi, telah diuji secara klinikal dan terbukti sebagai produk kesihatan tambahan yang berkesan kerana ianya:
Bebas Kolesterol & Rendah Gula
Amat baik untuk kesihatan jantung, mengatasi masalah obesiti, serangan strok, tekanan darah tinggi, ghaut dan kencing manis
Produk yang merangsang kesihatan luaran dan dalaman
Produk yang memberi diet seimbang dan menjana tenaga tambahan
Produk yang mematuhi piawaian organisasi kesihatan sedunia untuk penurunan berat badan yang ideal.

Mengapa anda harus memiliki dan mengamalkan produk CLEO D' BEAUTY ini?

Selain daripada 4 fakta di atas, produk ini adalah setanding dengan kualiti produk-produk kesihatan lain TETAPI pada harga yang jauh lebih murah dan mampu dibeli, malah ianya sesuai untuk diamalkan oleh semua peringkat umur.

Setiap kotak CLEO D' BEAUTY ini mengandungi 30 sachet yang mampu bertahan untuk pemakanan selama sebulan [ 1 sachet sehari sebelum sarapan ]. Harga yang ditawarkan adalah RM 245.00 sekotak. Bagi pelanggan yang ingin membeli 2 kotak, harga diskaun dan promosi yang diberikan adalah RM 400.00 [ yakni bersamaan RM 200.00 sekotak ]. 


Maka jangan tunggu lagi kerana ternyata produk CLEO D' BEAUTY ini jauh lebih murah dan mampu dibeli berbanding dengan produk lain yang mengandungi kandungan sachet yang jauh lebih rendah tetapi pada harga yang lebih tinggi !



by JAMU 1 MALAYSIA

No comments:

COPYRIGHT © JAMU 1 MALAYSIA | ALL RIGHTS RESERVED