24 January 2012

Produk Kesihatan & Perlangsingan


Produk Untuk Pesakit Jantung, Kencing Manis & Darah Tinggi
Ramuan Serbuk Soya Organik dan Stevia yang merupakan ramuan utama di dalam produk ini adalah Bebas Kolesterol & Rendah Gula. Ini amat penting untuk membantu mengubati sakit jantung selain dari mengawal obesiti, serangan strok, hipertansi, batuk kering, ghaut dan melawaskan kencing. Ramuan ini juga mampu mengawal kadar gula dalam darah dan mengurangkan tekanan darah dan ianya sangat sesuai dan selamat untuk merawat pesakit kencing manis dan darah tinggi.

Produk Yang Membantu Menurunkan Berat Badan
Ekstrak Garnicia Cambogia dari herba semulajadi membantu menguruskan dan menurunkan badan dengan menurunkan / mengawal nafsu makan. Ia bertindak dengan membakar kalori, kabohidrat dan kolesterol yang berlebihan dan ini dapat mengurangkan nafsu makan dan seterusnya dapat menguruskan dan menurunkan berat badan.

Produk Yang Membentuk Diet Seimbang & Menjana Tenaga
Sekalipun nafsu makan bakal terkawal dan menurun, produk ini masih mampu menjana tenaga yang diperlukan untuk melakukan tugasan seharian dan seterusnya meningkatkan keupayaan badan. Badan anda akan terasa lebih ringan, sihat dan sentiasa bertenaga.

Produk Yang Menguatkan Sistem Imunisasi
Bagi anda yang mengalami masalah alahan, asma/lelah, produk ini mampu membina daya tahan [ sistem imunisasi ] anda dan menentang jangkitan terhadap serangan virus dan membantu menyelesaikan masalah alergi dan asma/lelah anda.

Produk Yang Mampu Merencat Pertumbuhan Sel Barah
Ramuan Ekstrak Buah Mengkudu dan Ekstrak Teh Hijau yang terkandung di dalam produk ini mampu membantu untuk merencat dan mencegah tumbuhnya tumor, prostat dan sel barah payudara.

Produk Yang Membentuk Sel Darah Yang Sihat
Berfungsi untuk mengeluarkan toksin dalam darah, meningkatkan hemoglobin dalam darah, mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah.

Produk Yang Bertindak Sebagai Analgesik & Antiseptik
Ramuan Ekstrak Buah Mengkudu di dalam ramuan ini berfungsi sebagai penahan sakit, membunuh kuman, virus dan menghalang pertumbuhan parasit serta kulat.

Produk Yang Membantu Sistem Penghadaman
Ianya melibatkan pembersihan usus, ulser usus, membuang sisa toksin dalam badan, merawat sembelit dan gastrik. Pembersihan yang dilakukan ini akan lebih memudahkan proses penghadaman dan pencernaan.

Produk Yang Membantu Penjagaan Oral
Bertindak untuk menghilangkan bau mulut yang sememangnya amat tidak menyenangkan, mencegah penyakit gusi, gusi berdarah dan menguatkan gigi.

Produk Yang Merangsang Penjagaan Kulit
Ianya melindungi kulit dari radiasi sinar UV yang berlebihan, dan juga mempercepatkan pemulihan kulit akibat luka atau melecur.

Produk Yang Melindungi Organ Dalaman
Ianya membantu untuk melindungi fungsi ginjal, hati, buah pinggang, pundi hempedu dan paru-paru.
Produk Yang Membantu Perkembangan Otak
Ramuan Oligosaccharides yang terdapat di dalamnya yang bersifat alkali mampu untuk menguatkan daya kepekaan, tumpuan dan daya ingatan.

Produk Yang Memelihara Mata & Penglihatan
Sifat ramuan Ektrak Teh Hijau yang antioksidan membantu melambatkan proses kataraks dan masalah mata mudah letih ketika memandu, membaca dan melakukan kerja-kerja di hadapan komputer.

Produk Yang Menjana Kesihatan Luaran & Dalaman
Ianya membantu pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah,menguatkan jisim tulang, otot, sendi, kulit dan tisu saraf.

Produk Yang Memulihkan Kitaran Haid
Anda akan dapati bahawa kitaran haid 
anda akan menjadi lebih lancar disamping membantu merawat masalah senggugut.

Produk Yang Merangsang Pemulihan Tenaga Batin

Produk Yang Merangsang Awet Muda [ Anti Aging ]

by JAMU 1 MALAYSIA

No comments:

COPYRIGHT © JAMU 1 MALAYSIA | ALL RIGHTS RESERVED